Berita SemasaPM X

PM bincang isu air, kemiskinan dengan kerajaan negeri Kelantan

KOTA BHARU – Kerajaan negeri Kelantan menyampaikan isu berkenaan masalah air, kemiskinan, jalan raya dan jajaran Projek Laluan Rel Pantai Timur (ECRL) ke Rantau Panjang kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim, hari ini.

Menteri Besar Kelantan, Datuk Mohd Nassuruddin Daud, berkata pertemuan empat mata bersama Perdana Menteri tersebut mendapat maklum balas positif.

“Alhamdulillah (pertemuan) mendapat maklum balas positif daripada Perdana Menteri.

“Dalam pertemuan empat mata bersama Perdana Menteri, antara perkara yang saya bangkitkan adalah isu air, jalan raya, jajaran ECRL ke Rantau Panjang dan kemiskinan di Kelantan. Doakan yang terbaik,” katanya dalam satu hantaran di akaun Facebook miliknya, hari ini.

Mohd Nassuruddin mengadakan perjumpaan tertutup bersama Perdana Menteri untuk berbincang mengenai pembangunan Kelantan di Kota Darulnaim, hari ini.

Hadir sama dalam lawatan kerja Perdana Menteri ke Kelantan adalah Menteri Pertanian dan Keterjaminan Makanan, Datuk Seri Mohamad Sabu; Menteri Sumber Asli dan Kelestarian Alam, Nik Nazmi Nik Ahmad; dan Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya, Datuk Seri Tiong King Sing.

Perdana Menteri tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa pada pukul 3.20 petang tadi dan sempat meninjau operasi terminal baharu lapangan terbang tersebut yang mula beroperasi semalam.

Show More

Related Articles

Back to top button