Politik

Ahli Parlimen Bachok sahut cabaran debat dengan Rafizi

KUALA LUMPUR – Penolong Setiausaha Agung Pas, Mohd Syahir Sulaiman berubah fikiran dan bersetuju menerima undangan Timbalan Presiden PKR, Rafizi Ramli untuk berdebat.

Bukan sekadar bersetuju menerima jemputan, bahkan, Mohd Syahir yang juga Ahli Parlimen Bachok sedia berdebat dengan Menteri Ekonomi itu tanpa sebarang syarat.

Menurut Mohd Syahir, persetujuan itu dibuat setelah beliau mempertimbangkan semula jemputan Rafizi serta mendapat keizinan pucuk pimpinan parti.

“Justeru pemilihan tarikh, moderator, format, dan media, saya serahkan kepada pihak Rafizi untuk tetapkan. Pemilihan tajuk saya cadangkan, “MALAYSIA LEBIH BAIK”,” katanya dalam e-mel kepada Rafizi, menurut laporan Astro Awani.

Sementara itu, Setiausaha Sulit Kanan kepada Menteri Ekonomi, Mohd Rashidi Ruslan dalam balasan e-mel kepada Syahir berkata, Rafizi menzahirkan ucapan terima kasih atas persetujuan mengenai debat tersebut.

“Sehubungan itu pentadbiran ini mencadangkan Astro AWANI dilantik sebagai pihak berkecuali bagi menganjurkan debat tersebut.

Show More

Related Articles

Back to top button